4 Şubat 2013 Pazartesi

Yabancılara en çok mülk bu ilde satıldı | GAZETE VATAN

Yabancılara en çok mülk bu ilde satıldı | GAZETE VATAN

1 yorum:

  1. Bakın atalarımız canını dişine takarak işkalcilere bir karış toprağımızı kaptırmadan hepsini ATATÜRKÜN çabaları ile kurtuluş savaşı vermiş şimdi bu topraklarda hale bu topraklarda gözü olan bu işkalcilerin torunları parsel parsel yer satın alıyorlar savaşarak alamadıkları yerleri para vererek sahip oluyorlar hamde kansız savaşmadan bunlar öncüler bu gelenler daha sora eşini dostunuda getirecektir ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN durum çok vahim BUNLARA şimdi bunlara vatandaşlık verirler Oy hakkıda verirler oyların kendilerine minnet duydukları iktidara gider

    Şimdi bayağı bir kitleye sahip olan yabancılar
    oyların akibeti belli iktidar ülke ne durumda anlayın nerede isehiç üretim yok her üründe ital hazır satılan yerlerin parası ile ülkeyi yönetmeye çalışıyorlar .
    Anlıyacağınız taşıma su ile değirmen çalıştırılmaya çalışıyorlar nereye kadar
    inşallah birdaha düşünüp şu mülk satmayı durdururlar Ülkemizde her türlü madanlerle dolu yani maden zenginiyiz ama çıkaracak kimse yok Topraklarımız çok verimli ve yetişen her ürün yetştirmek MümkünAma devletin yardım ve teşvik gerekli Atmız köy kasaba demeden her yere gezer inceler ve köylüyü yüreklendirirmiş

    Anneni alda git dememiş kimseye TEKMİL KIYAFET HALKIN ARASINA KARIŞIP HAL HATIR SORUP DERT DİNLERMİŞ BUNLAR NE YAPIYOR.? Hazırı tüketiyorlar altın yomurtlsayan tavukları kesiyorlarKöprülerimizin satışı bunlardan birtanesi hükümet köprüden aldıkları parayı köprünün bir kac haftalıkgelirine eş 25 yıllığıa yazık


    Şimdi sahillerede bir şeyler yapılıyor deniz dolduruluyor içine muazzam şeyler yapılacakmış bitince oralarıda satarlar ne diyeyim ülkemie hyırlı olsun

    YanıtlaSil