13 Ağustos 2012 Pazartesi

TRT+Müzik+Canlı

TRT+Müzik+Canlı

Ülkemize ateş düştü.

Türk milletine neler oluyor. Bizler böyle vurdum duymaz bir millet değil idik  şimdi herkez çıkarı peşinde koşuyor Terör son hızı ile  ülkemizin giremediği bölgelere de ulaşmaya başladı.Karakollar derken şimdide Milletvekili kacırdılar ,Daha öncede üç askerimizi kaçırmışlar henüz onlardanda bir haber yok peki bunların niyeti bellide bu şekilde yaparak emellerine ulaşacaklarınımı sanıyorlar  şerefsizler, bu soysuzlar neyin karşılığında acaba iade edecekler bir pazarlık soz konusu ben .olsa idim Başbakanın yerinde tam sırası  çıkar tvide derdimki derhal kaçırdığınız erleride millet vekilinide bıramaz iseniz şartsız sualsız  önce imralı olmak üzere yakaladığımız tüm terörisleri taksim meydanında ibret aleme sallandıracağım  diyecek  bakın nasıl bırakıyorlar bu idam gelmez ise bu pislikler bu şekilde devam edip gider , eyer şu amerikanın engel olduğu idamı tekrar uygulamaya başlar iseler inanın bu ülkenin insanları Bu olay için başta şehit aileleri olmak üzere Sayın başbakanımızın heykelini dikerler  ülkemizin geleceği selameti  huzuru Ve Mehmetrciklerin ailelerininde yüreğine su serpmiş olursunuz.

Yoksa bu vatan hayınleri ülkenin güvenlik güclerine saldıracak karakollara baskın verecek ülkeye ellerinden gelen maddi manevi her türlü pisliği yapacak bu ülkenin suyunu içeçek  ülkede barınacak ve türk insanıda seyirci kalacak
 AAATATÜTK bu ülkeyi bu çapulculara bırakmak içinmi kurtardı DIŞ güçlerden temizleyip bakın bir avuç idiler  palazlanmasına göz yumanlar  mejlise kadar girdiler ve oradan yonetiyorlar PKK yı bu meçlisteki vekiller neyin kimin vekilleri  O yöre halkınında kafasını karıştırdılar zavallılar ne için oy kullandıklarını bile bilmiyorlar Çoğu türkce bilmiyor Okuma yazmaları yok  okuyanlarıda  maalesef hayın cıktılar böyle bir ülkede Yaşadıkları için  yatıp kalkıp ALLAHA şükretsinler

Evet ayrımcılık yapılmayan dünyada tek ülkeyiz bunu böyle bilsinler oyle olsa idi Başı sıkışan komşularımız dediklerimiz  bizim ülkemizde soluğu alabilirlermi  neden türkiye  ustelık çok ta büyük zararlarını da çekiyoruz Yedirip içiriyoruz  onlar minnettar olacaklarına güvenlik güclerimize saldırıyorlar Gitsinler bakalım hangi ülke bunları kabul eder maalesef hiç bir ülke kapısından içeri sokmaz PKK lılar bu olayları bile fırsata çeviriyor Irak olaylarında olduğu gibi  Zaten o zamandan başladılar .
Saın başbakanımızın bunları dikkate almasını istiyoruz bu ülkede daha fazla kan dökülmesin  .
Artık huzur istiyoruz çocuklarımızı korkusuzca büyütmek yetiştirmek istiyoruz  saygilar  diliyorum  Ben bir anayım yüreğim parçalanıyor
 şehitlerimizi izlemek  çok acı veriyor ...